Subscribe:
ယေန ့24.2.2012 မွစၿပီး ဒီBlogsသည္ National League for Democracy(NLD) ကိုယ္စားၿပဳ Blogsအၿဖစ္ေၿပာင္းလိုက္ပါၿပီခင္ဗ်ာ။(ေက်ာင္းနံရံတ၀ိုက္မွာ ေဒါင္းအလံ ၿပန္စိုက္မယ္)

Sunday, November 27, 2011

ေျခနင္းပါရိႇသည့္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားသာ အေႏႇးယာဥ္စာရင္း၀င္ၿပီး က်န္လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ား စက္တပ္ယာဥ္အျဖစ္ မႇတ္ပုံတင္ရဖြယ္ရိႇေန

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၿမိဳ႕ပတ္ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ အသုံးျပဳေနသည့္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားႏႇင့္ပတ္သက္၍ ေျခနင္းပါရိႇသည့္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားကုိသာ အေႏႇးယာဥ္အျဖစ္ သတ္မႇတ္မည္ျဖစ္ျပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္အတြင္း အေႏႇးယာဥ္ မ၀င္ရလမ္းမၾကီးမ်ားအပ က်န္လမ္းမႀကီးမ်ားတြင္ စီးနင္း သြားလာမႈကုိ ခြင့္ျပဳေပးသြားမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ေျခနင္းမပါရိႇသည့္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားကုိ စက္တပ္ယာဥ္အျဖစ္ သတ္မႇတ္ကာ
မႇတ္ပုံတင္ေပးသြားရန္ အစီအစဥ္မ်ားရိႇေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ယာဥ္စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရး ၾကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီမႇ စံုစမ္းသိရိႇရပါသည္။
''အခုရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ႕ ျမိဳ႕ပတ္ျမိဳ႕နယ္ေတြျဖစ္တဲ့ အင္းစိန္ျမိဳ႕နယ္၊ ေတာင္ဥကၠလာျမိဳ႕နယ္၊ ေျမာက္ဥကၠလာျမိဳ႕နယ္၊ ေတာင္ဒဂုံၿမိဳ႕နယ္၊ ေျမာက္ဒဂုံလုိ ၿမိဳ႕နယ္ေတြမႇာ အသုံးျပဳေနတဲ့ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးေတြမႇာ အမ်ဳိးအစား အားျဖင့္ ႏႇစ္မ်ဳိးတင္သြင္းထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ တစ္မ်ဳိးက ေမာ္တာနဲ႔ေမာင္းႏႇင္လုိ႔ ရသလုိ ေျခနင္းနဲ႔လည္း စီးနင္းသြားလာလုိ႔ရတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ဳိးကေတာ့ ေမာ္တာစနစ္နဲ႔ ေမာင္းႏႇင္ သြားလာရတဲ့ ပုံစံျဖစ္ပါတယ္။ ေမာ္တာစနစ္နဲ႔ ေမာင္းႏႇင္သြားလာလုိ႔ရတဲ့ အမ်ဳိးအစားကုိေတာ့ အေႏႇးယာဥ္အေနနဲ႔ သတ္မႇတ္လုိ႔ရမႇာ မဟုတ္ ေတာ့တ့ဲအတြက္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္သုံး စက္တပ္ယာဥ္ ျဖစ္သြားပါၿပီ။  စက္တပ္ယာဥ္အေနနဲ႔ မႇတ္ပုံတင္ရမယ့္ အေနအထားမ်ဳိး ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသၾကီး ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရိႇသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
လွ်ပ္စစ္စြမ္းအားျဖင့္ တစ္နာရီလွ်င္ ကီလုိမီတာ ၂၀ ခန္႔အထိ သြားလာႏုိင္သည့္  လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ဳိးကုိ စက္တပ္ယာဥ္အျဖစ္ သတ္မႇတ္ရမည္ျဖစ္ျပီး ယင္းကဲ့သုိ႔ အျမန္ႏႈန္းမ်ဳိးျဖင့္ ေမာင္းႏႇင္သြားလာမႈမႇတစ္ဆင့္ မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားရန္မႇာ ေျခနင္းပါရိႇသည့္ လွ်ပ္စစ္ စက္ဘီးမ်ားထက္ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ပုိမ်ားေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက ဆုိပါသည္။
ေစ်းကြက္အတြင္းတြင္ တ႐ုတ္ ႏုိင္ငံမႇ ၀င္ေရာက္ေနသည့္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးအမ်ဳိးအစား မ်ဳိးစုံရိႇေနျပီး ေျခနင္းပါရိႇသည့္ လွ်ပ္စစ္စက္ဘီးမ်ားမႇာ က်ပ္သုံးသိန္းခြဲ၊ ေလးသိန္း၀န္းက်င္အထိရိႇၿပီး ေျခနင္းမပါ ရိႇသည့္ လွ်ပ္စစ္ဆုိင္ကယ္မ်ားမႇာ က်ပ္ေျခာက္သိန္းအထိ ေစ်းရိႇေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

Email မွ ဆက္သြယ္ရန္