Subscribe:
ယေန ့24.2.2012 မွစၿပီး ဒီBlogsသည္ National League for Democracy(NLD) ကိုယ္စားၿပဳ Blogsအၿဖစ္ေၿပာင္းလိုက္ပါၿပီခင္ဗ်ာ။(ေက်ာင္းနံရံတ၀ိုက္မွာ ေဒါင္းအလံ ၿပန္စိုက္မယ္)

Saturday, November 26, 2011

ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းလုိင္း ႏိုင္ငံတကာ ခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲမည္


ၿမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ႏုိင္ငံတကာ ခရီးစဥ္မ်ားကို ယခုႏွစ္တြင္ စတင္ ေျပးဆြဲေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ ေလေၾကာင္းလုိင္းႏွင့္ နီးစပ္ေသာ အသိုင္းအဝိုင္းမွ သိရသည္။  “ႏုိင္ငံတကာ ခရီးစဥ္ေတြကို ေျပးဆြဲႏိုင္ဖို႔အတြက္
ေလယာဥ္ အမ်ဳိးအစားေတြလဲဖို႔ ႏုိင္ငံေတာ္ ဘ႑ာေရး ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းထားတယ္။ ရရင္ ေျပာင္းမယ္” ဟု ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ဝါရင့္ ေလယာဥ္မွဴးႀကီး တစ္ဦးက ေျပာသည္။ ထုိကဲ့သို႔ ႏုိင္ငံတကာ ခရီးစဥ္မ်ား ပ်ံသန္းႏုိင္ရန္အတြက္ ယခုႏွစ္မွ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သည့္ အေနျဖင့္ ေအာက္တိုဘာ ၁၉ ရက္ေန႔မ ွစတင္ကာ ရန္ကုန္- မႏၲေလး- ဂယာ စင္းလံုးငွား ခရီးစဥ္အျဖစ္ စတင္ ေျပးဆြဲေနၿပီ ျဖစ္ၿပီး ယခုႏွစ္ ခရီးသြား ရာသီအတြက္ ၂၈ ေခါက္ ေျပးဆြဲ ေပးသြားရန္ ရွိေၾကာင္း ၎ထံမွ သိရသည္။ လတ္တေလာတြင္ ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းမွ ျပည္တြင္း ခရီးစဥ္မ်ားအား ပ်ံသန္း ေျပးဆြဲေပးေနေသာ ေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ စင္းလံုးငွား ခရီးစဥ္မ်ား၊ ဘုရားဖူး ခရီးစဥ္မ်ားႏွင့္ ႏုိင္ငံေတာ္ ကယ္ဆယ္ေရး ခရီးစဥ္မ်ားကို ပ်ံသန္း ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ေလယာဥ္မ်ား လဲလွယ္ၿပီးပါက ေဒသတြင္း ႏုိင္ငံမ်ားသို႔ ခရီးစဥ္မ်ား ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္ထံမွ သိရသည္။ ၎က ေလယာဥ္ လဲလွယ္ရျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ “ျပည္တြင္း ခရီးစဥ္ေတြ ဆြဲေပးေနတဲ့ ေလယာဥ္ေတြက ႏုိင္ငံတကာကို ခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲလုိ႔ မရဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ အဲဘတ္စ္ ေလယာဥ္ေတြနဲ႔ လဲရမွာ” ဟု ေျပာသည္။

လတ္တေလာတြင္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ F 28 ေလယာဥ္ ၃ စင္း၊ ART ေလယာဥ္ ၃ စင္း၊ MA 60 ေလယာဥ္ ၃ စင္း စုစုေပါင္း ၉ စင္းျဖင့္ ခရီးစဥ္မ်ားကို ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း ၎ထံမွ သိရသည္။ ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းသည္ ျပည္ပခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းမႈကို ၁၉၉၃ ခုႏွစ္မွ စတင္ ရပ္ဆုိင္းလုိက္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ ခုႏွစ္တြင္ MAI ေလေၾကာင္းလုိင္းအား ႏုိင္ငံတကာ ခရီးစဥ္မ်ား ပ်ံသန္းေျပးဆြဲခြင့္ ျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း အသိုင္းအဝိုင္းမွ သိရသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ ျပည္ပခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းမႈ ရပ္ဆုိင္းလုိက္ျခင္းေၾကာင့္ ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းတြင္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္လ်က္ ရွိေသာ ေလယာဥ္မွဴးႀကီးမ်ားမွာ ျပည္ပခရီးစဥ္မ်ားကို ပ်ံသန္းရန္ ႏုိင္ငံတကာ အေတြ႕အႀကံဳ မရွိေတာ့သလုိ ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းရွိ အေထြေထြ ဝန္ထမ္းမ်ားမွာလည္း ႏုိင္ငံတကာ အေတြ႕အႀကံဳ မရွိသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနၿပီး ေခတ္ေနာက္က် က်န္ေနခဲ့ရေၾကာင္း ေလယာဥ္မွဴးႀကီး တစ္ဦးက သူ၏အျမင္ကို ေျပာသည္။ “ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းက ဝန္ထမ္းေတြကို ႏုိင္ငံတကာ အေတြ႕အႀကံဳရေအာင္ ျပန္လုပ္ရမယ္” ဟု အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က ေျပာသည္။ လက္ရွိတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ ႏုိင္ငံတကာ ခရီးစဥ္မ်ားကို ပ်ံသန္း ေျပးဆြဲေနေသာ ေလေၾကာင္းလုိင္းမွာ MAI ေလေၾကာင္းလုိင္း တစ္ခုတည္းသာ ရွိေနၿပီး ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းမွ ႏုိင္ငံတကာသို႔ ပ်ံသန္းမည္ ဆုိပါက ႏုိင္ငံတကာသို႔ ပ်ံသန္းသည့္ ေလေၾကာင္းလိုင္း ၂ ခု ျဖစ္လာမည္ ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment

Email မွ ဆက္သြယ္ရန္